I sommarhagen



























Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan,

för det fösta vill jag berätta att jag gillar din blogg väldigt mycket. :)

för de andra kollade jag runt lite på stallet.se och hittade ett stall som säljer en bild på en ernhörning på stallet.se

Jag tänkte att detta kanske är bra & veta för dej.

Stallet heter bubben12



jag vet inte om detta stallet kanske är ditt eller så, men jag är heldre på den säkra sidan och säger till dej!

tack för en bra blogg med fina bider,

/ Anna - Prinsesssan @ stallet.se

2010-07-16 @ 23:24:40
Postat av: Andrea

Hejsan :D Jag bara undrar om jag kan skriva "© Acatina" på bilderna istället för det som står nu? :)

2010-08-09 @ 22:51:46
Postat av: Anonym

Oj vad magra hästarna var! Både höftbenen och revbenen sticker ju ut på alla hästarna:O Stackare... :(

2011-03-29 @ 23:15:22
Postat av: Julia <3

Får man skriva till namn på bilden om man har kvar din adress synligt också? ;) Och Anna, det finns massa personer som får sälja enhörningar på s.s.

Svar: Ja det får man x)
Ett namn på K

2012-06-21 @ 09:56:49
URL: http://viponnytjejer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0